Csendben álldogált a Jézuskrisztus meg a kisnyúl.

-- Azért ez nem szép dolog -- mondta a kisnyúl

-- Hát nem -- mondta a Jézuskrisztus

-- Akkor miért csinálják? -- kérdezte a kisnyúl.

-- Hát, ők ilyenek -- mondta a Jézuskrisztus.

Csendben álldogáltak.

-- De ez nem fáj? -- kérdezte a kisnyúl.

-- De, eléggé -- mondta a Jézuskrisztus

-- Honnan tudod? -- kérdezte a kisnyúl.

-- Én vagyok a középső. -- mondta a Jézuskrisztus

-- Tényleg hasonlítasz. De akkor hogy lehetsz itt? -- kérdezte a kisnyúl.

-- Minden évben eljövök. Néha elbizonytalanodok, hogy tényleg megszabadítottam őket tőlük... De aztán eszembe jut, hogy ez csak annyi, hogy kifizettem helyettük. -- mondta a Jézuskrisztus.

-- Mit? -- kérdezte a kisnyúl.

-- A bűneiket. -- mondta a Jézuskrisztus

-- Mint amit most csinálnak veletek? -- kérdezte a kisnyúl.

-- Például. -- mondta a Jézuskrisztus

Csendben álldogáltak.

-- Akkor ezt most végülis te fizeted? -- kérdezte a kisnyúl, és igyekezett okos arcot vágni.

Csendben álldogáltak.

-- Végülis igen. -- mondta a Jézuskrisztus

Csendben álldogáltak.

-- Ne szedjük le valahogy őket? -- váltott témát a kisnyúl.

-- Ne. -- mondta a Jézuskrisztus

-- De miért? -- kérdezte a kisnyúl.

-- Fontos, hogy végigcsinálják. -- mondta a Jézuskrisztus.

-- Csokitojásokat tojjak, ha értem -- adta fel az okos arcot a kisnyúl.

-- Nem rossz ötlet -- derült fel a Jézuskrisztus -- és ki is hordanád őket az embereknek? Persze ingyen -- tette hozzá gyorsan -- annak örülnének.

Csendben álldogáltak.

-- Ööö... Én nyúl vagyok, nem tudok csokitojást tojni. -- törte meg a csendet óvatosan a kisnyúl.

-- Már tudsz. -- mondta a Jézuskrisztus. -- Persze csak egyszer egy évben. Nem akartam eltúlozni.

Csendben álldogáltak.

-- Hát, legyen úgy. -- mondta a kisnyúl.

-- Úgy legyen! -- mosolygott a Jézuskrisztus

 

És úgy lett.

 


jk_es_nyul.png

 

 

 

 

 

 

Címkék: nyúl csokitojás Jézuskrisztus úsvét

A bejegyzés trackback címe:

https://bndymesel.blog.hu/api/trackback/id/tr2913790456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása